vineri, 19 aprilie 2013

primăvara ca un dar...

am simțit mirosul primăverii și astăzi. am văzut copaci înfloriți și flori opintindu-se să se nască din pământul uscat.

am văzut zâmbete și am auzit râsete. am văzut atâta lume plimbându-se tihnit pe malul apei. am văzut Someșul mare și frumos ce aluneca voios la vale.

am văzut gâlme de copii ce-și bucurau părinții făcând primii pași ocrotiți de razele soarelui.

am simțit iubire în aer, am simțit miros de bucurie și voioșie.

am văzut magnolia înflorită și mi/am desfătat sufletul cu mirosul îmbătător.

am luat de la copacii din cale un strop de viață, o ramură cu frunze verzi și o floare albă, le-am pus în glastră iar la mine în cameră e acum miros de primăvară.

am lăsat soarele să-mi ardă obrajii și să-mi încălzească trupul. e atâta frumusețe în jur, să ne bucurăm deci de darul primit. primăvara o simt mereu ca și crăciunul, prindem iar viață, găsim lumina din noi și bucuria de a trăi din nou.

mi-e deja dor de cireșe și de căpșuni. de apa rece de izvor și de picioarele goale răcorite în iarba învelită de roua dimineții...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu